Γεια σου,

Στο κείμενο που ακολουθεί θα βρεις κάποιες απαντήσεις στις πιο συχνές ερωτήσεις που έχουν οι πελάτες σχετικά με τις παραγγελίες του Αλφαμέγα – καλό θα ήταν να τις διαβάσεις αφού είναι πάντα χρήσιμο να ξέρεις τι να περιμένεις.

Πότε θα παραδοθεί η παραγγελία μου;

Οι παραγγελίες παραδίδονται συνήθως εντός της ίδιας ημέρας. Θα λάβεις σύντομα μήνυμα στο κινητό σου με την επιβεβαίωση της παραγγελίας από το κατάστημα το οποίο θα γράφει μέχρι πότε θα παραδοθεί η παραγγελία σου.

Εννοείται ότι αν υπάρξει οποιοδήποτε πρόβλημα θα επικοινωνήσουμε μαζί σου.

Τι γίνεται εάν ένα από τα προϊόντα στο καλάθι μου δεν υπάρχει σε στοκ;

Πολύ συχνά υπάρχουν προϊόντα που δεν υπάρχουν σε στοκ. Μόλις το κατάστημα αντιληφθεί ότι ένα προϊόν έχει τελειώσει το απενεργοποιεί για να μην μπορούν να το παραγγείλουν ξανά.

Φυσικά, μερικές φορές το προϊόν θα τελειώσει στη δική σου παραγγελία και μέσα από την σελίδα του Foody μπορείς να πεις αν θέλεις το προϊόν να αντικατασταθεί με άλλο χωρίς περαιτέρω χρέωση ή αν θέλεις να αφαιρεθεί από την παραγγελία και να σου επιστραφούν τα χρήματα σου.

Η τελική τιμή που θα πληρώσεις είναι η τιμή που φαίνεται στην απόδειξη που θα βρεις μαζί με τα ψώνια σου και έχει εκδοθεί από το Αλφαμέγα.

Η διαφορά μεταξύ του τι έχει πληρώσει και της απόδειξης αυτής θα επιστραφεί εντός 24 ωρών από το Foody και τα χρήματα θα φανούν στον λογαριασμό σας μέσα σε 3 εργάσιμες μέρες.

Τι γίνεται εάν η παραγγελία δεν παραδοθεί μέσα στο χρονοδιάγραμμα που μου έχει δοθεί;

Οι ομάδες του Foody και του Αλφαμέγα κάνουν ότι μπορούν για να παραδώσουν όλες τις παραγγελίες όσο πιο σύντομα μπορούν. Εάν η παραγγελία σας δεν έχει έρθει μέχρι την ώρα που σας έχει δοθεί παρακαλώ περιμένετε ακόμη μια ώρα.

Εάν δεν έχει έρθει μπορείτε να επικοινωνήσετε με το Αλφαμέγα στο 77000088 για να μάθετε που βρίσκεται η παραγγελία σας. Αξίζει να σημειωθεί ότι η ομάδα του Foody δεν έχει αυτή την πληροφορία.

Τι γίνεται εάν ένα από τα προϊόντα που έχω παραγγείλει δεν έχει έρθει;

Εάν ένα από τα προϊόντα που έχουν χρεωθεί στην τελική απόδειξη λείπει από την παραγγελία σας παρακαλούμε όπως στείλετε ένα email στο [email protected] για να το επιβεβαιώσουν και να επιστρέψουν την τιμή αγοράς του προϊόντος.

Ναι αλλά θέλω πολύ ένα συγκεκριμένο προϊόν. Μπορείτε να περάσετε ξανά και να μου το φέρετε;

Δυστυχώς αυτό δεν είναι εφικτό λόγο του πολύ μεγάλου όγκου παραγγελιών και γι αυτό γίνεται πάντα μόνο επιστροφή χρημάτων

Μπορώ να προσθέσω ή να αλλάξω κάτι στην παραγγελία μου μετά από την αποστολή;

Δυστυχώς καμιά αλλαγή δεν μπορεί να γίνει μετά από την αποστολή της παραγγελίας στο κατάστημα.

Μπορώ να αποθηκεύσω μια παραγγελία στο Καλάθι μου;

Δεν υπάρχει κάποιος συγκεκριμένος τρόπος ή μηχανισμός που να μπορεί να αποθηκεύσει την παραγγελία σας. Ωστόσο, εάν δεν προχωρήσετε με παραγγελία, τα προϊόντα παραμένουν στο καλάθι για 3 ημέρες.

Πως παραδίδονται τα παγωμένα προϊόντα;

Τα παγωμένα προϊόντα μεταφέρονται σε παγωνιέρα με πάγο και μπαίνουν σε πλαστικές σακούλες ακριβώς πριν παραδοθούν.

Ελπίζουμε οι πιο πάνω απαντήσεις να βοήθησαν. Αν θες να μάθεις πότε θα έρθει το Αλφαμέγα στην περιοχή σου, διάβασε το κείμενο εδώ: Αλφαμέγα: Κάθε μέρα σε νέες περιοχές – σύντομα κοντά σου

Ευχαριστούμε πολύ και καλή δύναμη 🧡

Η ομάδα του Foody

You can read this blog in English here: Alphamega: FAQ about orders